вторник, 14 март 2017 г.

Сурова ягодова торта

Не знам какво ми стана в последно време, но все торти ми се правят :) Дано не съм ви доскучала с този кулинарен завой от обичайните ми проекти, но като ме споходи вдъхновението е така :) Днешната (която всъщност е неделната следобедна) торта е веган сурова ягодова. Мммм, беше чудна! Ще ви споделя рецептата, току виж вдъхновя още някой с нещо вкусно и полезно :)
   Блатът е елементарен(като продукти, за кухненския робот е леко мъчително) - 200 гр.накиснати за 4-6 часа орехи, 1 ч.ч.пресни обезкостени фурми, 1-2 с.л. рожково брашно(какао ако искате) и 2-3 с.л. кокосово масло.
   Започва се от ядките и хубаво се блендират след което се добавят рожковия и фурмите, накрая и кокосовото масло. Трябва да стане лепкава гъста маса, която се разстила на дъното на форма за торта с махащ се пръстен.

   Крем - 1 ч.ч.кашу накиснато за 3-4 часа се пасира добре. Добавят се 2 ч.ч.ягоди и се пасират, добавя се мед(1-2 с.л.). Понеже ми стана много течен кремът добавих кокосово масло и 1 банан. Маслото беше към 70-80 грама. Кремът се изсипва върху блата и се слага в хладилник поне за 7-8 часа. Като стегне се украсява по желание. На мен ми остана от блата смес и направих бонбони топчета, оваляни в кокосови стърготини - 12 броя, за всяко парче по едно :) Да ви е сладко!!!

8 коментара:

  1. Впечатляваща визия! Изглежда лесна, само трябва време за подготовка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Не е трудна, само продуктите не са от най-евтините, но си заслужава

      Изтриване
  2. Тони, много добре изглежда и съм сигурна, че бързо е свършила :)
    Изкушена съм и аз да опитам тези сурови тортички, които публикуваш.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ренка, пробвай ги задължително! Бързо, лесно и вкусно. А, и полезно :) Ако не, като дойдеш другия път ще направя и ще си направим парти с торта и мацане :)
      Хубав ден

      Изтриване
  3. Тони,направо ми потекоха лигите докато четох.Като дойда в София да ми направиш такава.Прегръдкиииииииии....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямаш грижи, Диди, само кажи по от рано да се подготвя :)
      Гуш от мен

      Изтриване
  4. И още една Боряна:
    Браво! И как майсторски си я украсила!
    Последният път / мин.месец/ правих и аз една торта и
    първото нещо, което каза мъжът ми бе -
    Ами да я беше украсила! / Продължение на вица - Да я беше изгладила!/
    Наистина, първо "ядем" с очите си!
    Убедена съм, че е много, много вкусна.
    Поздравления и за снимките, Тони.
    Продължавай да ни радваш и изненадваш всеки път!
    Чудесен блог!
    Успех.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Боби :)
      Днес опитах да предизвикам себе си и да направя нестандартна торта, но не се получи. Като успея ще я покажа :)
      Прекрасен ден

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com